• התחבר
  • אין מוצרים בעגלת הקניות.

בדק בית – עשה זאת בעצמך!

פונים אליי לקוחות רבים, שמעוניינים לעשות בדיקת דירה לפני קנייה ושואלים אותי שאלות שחוזרות על עצמן.

החלטתי לכתוב 10 טיפים חינמיים שיעזרו לכם להבין, מתי צריך לפנות לחברת בדק בית לבדיקת הדירה שלכם ומתי אתם יכולים לעשות בדיקת דירה בשיטת עשה זאת בעצמך !

הטיפים החינמיים יעזרו לכם להבין איך לבדוק את הדירה שלכם בעצמכם כך שתדעו, האם אתם צריכים לפנות לחברת בדק לבדיקת הדירה או שלא.

ניתן להרשם באתר והטיפ החינמי הראשון, שיעזור לכם לדבר עם הקבלן בגובה העיניים כבר יהיה בדרך אליכם. אך יותר מזה, אם תשתמשו בטיפים בשיטת בדק בית -עשה זאת בעצמך , הסיכויי שתקנו חתול בשק ישאף לאפס!

ישנם מקרים, שלא הייתי ממהר ולא הייתי מזמין ישר חברת בדק בית.  זו הסיבה שכתבתי לכם את הטיפים החינמיים האלה.

אם תעברו על הטיפים החינמיים ותבדקו את הדירה בשיטת בדק בית – עשה זאת בעצמך ותרגישו נוח עם הבדיקה בדירה החדשה שלכם, אם לא תזהו ליקויי בנייה בדירה, כמו רטיבות, ליקויים בריצוף, או כל סוג של ליקויי בניה אותם אתם יכולים לזהות עפ"י הטיפים – אין שום סיבה להזמין בדיקה של חברת בדק בית.

זה נכון, אתם לא אנשי מקצוע ולא תמיד אתם יכולים לזהות את כל ליקויי הבניה הנסתרים, וזה נכון שקשה להחליף בדיקה של מהנדס בניין עם ניסיון של שנים, אבל ישנן בדיקות פשוטות אותן אתם יכולים לעשות בעצמכם בשיטת עשה זאת בעצמך ולא על כל ליקויי קטן הייתי מזמין מהנדס בניין.

בדיקת דירה – עשה זאת בעצמך !

אין לי ספק שאם אתם קוראים את המאמר הזה , אכפת לכם איך הדירה שלכם תראה גם בעוד ארבע – חמש שנים מהיום, לכם אכפת לדעת, שלא קניתם חתול בשק!

שיטת בדק בית – עשה זאת בעצמך ולחסוך הרבה כסף והרבה כאב ראש, גם אם אין לכם ידע, כלים או רקע טכני בתחום בדיקת דירה.

בעשרת הטיפים שאשלח אליכם, אני אכניס אתכם לטריטוריה של המהנדסים שבודקים דירות חדשות ואני אחשוף בפניכם כמה סודות מקצועיים שעד היום היו שמורים רק למהנדסים.

אני אספר לכם על מה להסתכל בשיטת עשה זאת בעצמך ואלמד אתכם לזהות את הליקויים הנפוצים.  אתם תדעו האם אתם באמת צריכים בדיקה של חברת בדק בית, או שזה פשוט מיותר, כך שתוכלו להתרשם ולעשות בדיקת דירה בשיטת עשה זאת בעצמך ובקלות.

אני אספר לכם בטיפים האלה, איזה טעויות נפוצות עושים רוכשי דירות חדשות ונראה כיצד תוכלו להמנע מהן !

שימו לב, את רוב הדברים שהמהנדסים בודקים ניתן לראות ויזואלית, בעין!

אין לי ספק שאחרי שתקראו את הטיפים ותחליטו, שאתם מעוניינים בביצוע בדיקה והכנת חוות דעת משפטית קבילה בבית משפט בנושא ליקויי הבנייה שבדירתכם אתם תזמינו בדיקת מהנדס מטעם חברת וידאו בדק בית.

עשרת הטיפים שאשלח אליכם יעזרו לכם לדעת מתי ועל מה להתעקש בבדיקת הדירה שלכם, תלמדו מהן חמשת המקומות הנפוצים ביותר בדירה שלכם, בהם תמצאו רטיבות בקירות. הכל בצורה פשוטה ולא מסובכת !

לפני שאסיים, כמו ששמתם לב, האתר הזה שונה ממה שאתם רגילים לקרוא באתרים אחרים, ואתם יכולים לתת לחברים שלכם את הטיפים החשובים האלה גם כן.

שילחו לינק לחברים שלכם, שתפו אותו בפרופיל הפייסבוק שלכם והירשמו לקבלת הטיפים החינמיים בשיטת בדיקת דירה – עשה זאת בעצמך !

יש כאלה שעובדים רק בשביל להרוויח כסף ויש כאלה שעובדים, גם בשביל לתת שירות!  יעידו על כך לקוחות שלי ואלפי הסטודנטים אותם לימדתי בשנים האחרונות במספר מוסדות אקדמיים.

אני מאחל לכם להכנס לדירה החדשה או יד שנייה בראש שקט!

שלכם,

המהנדס אורן פורת

וידאו בדק בית – בדיקת דירה לפני קנייה

29 בספטמבר 2020

כל הזכויות שמורות, למהנדס אורן פורת

להתקשרות - 03-7229034